dimarts, 21 de maig del 2013

UN DIA AL ZOO
La setmana passada vam anar al zoo de Barcelona  la meva família i jo, quan vam arribar al zoo vam fer cua per a entrar, hi havia molta gent fins que al final, vam entrar, ens vam anar directe a vore els lleons però el que nosaltres no sabiem és què hi havia un lleó que és volia escapar, quan va saltar la valla ens vam anar corrents cap a fora fins que al meu pare el lleó el va agafar i li va mossegar a la cama, al final tot va acabar bé i no va passar res més.
1. Hi ha algun problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascún?
-Si  el problema el te el zoo i el meu pare.
-Que s'ha escapat un lleó i que el lleó ha mossegat al meu pare.
2. Quines solucions alternatives pot tenir?
-Que el zoo atrapi el lleó.
-Que curen al meu pare.
 3.Quines conseqüències alternatives pot tenir aquestes solucions?
-Que el zoo no pugui atrapar al lleó i que l'hagin de matar.
-Que al final tinguéssim que cridar una ambulància.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada