dimarts, 28 de maig del 2013

UN DIA AL PARC

La setmana passada  la meva amiga i jo que es diu Nerea vam anar al parc i vam jugar a tirar-nos pel tobogan i gronxar-nos en els gronxadors, al cap d'una estona  d'estar al parc va vindre un home molt sospitòs i nosaltres ens vam amagar  al darrere d'un arbre i vam espiar el que feia l' home. Al cap d'un moment van vindre uns altres homes encaputxats i el van atracar i el van matar de tres tirs al cap En uns minuts  va venir la policia i nosaltres vam sortir del darrere l' arbre i li vam explicar tot el que vam vore a la policia.

1Hi ha un problema  en aquesta situació? Qui el té? Quin és el problema exactament de cadascún?
Sí, el tinc  la Nerea i jo,el problema és que  la Nerea i jo  hem vist un assesinat i ens podríem involucrar.

2.Quines solucions alternatives pot tenir? 
Trucar a la poli abans d'amagar-nos darrere  l'arbre.
Sortir corrents del parc sense que ens veigués.

3. Quines consequéncies alternatives pot tenir aquestes solucions?
Però si truquem a la poli ens hagués pogut matar.
Però si haguéssim sortit corrents ens hagués pogut vore. 
 
   
 

   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada