dimarts, 7 de maig del 2013


Robatori

Una nit surtin de festa amb els amics vaig deixar la jaqueta al costat de la barra  en les claus, el mòbil i la cartera amb el DNI.
Quan em vaig cansar, vaig anar a buscar-la i no estava i no sabia què fer. Vaig mirar per tot i preguntant si algú l’ havia vist .
Me preocupava més  el que em digués la meva mare que per tot el que havia perdut, llavors vaig explicar-li a ma mare i vaig anar a denunciar.
   

 1-Hi ha un problema en aquesta situació ? Qui el té ? Quin és exactament el problema de cadascú?

-Si que he perdut la jaqueta en tot dins
-Jo sóc qui té el problema

2-Quines possibilitats tinc ?  Enumera les que se t’acudeixen.

-Deixar la jaqueta a l’armari de la discoteca
-Para més conte de les coses

3-Quines conseqüències et sembla que tindrà d’aquestes alternatives.

-Sortir amb lo necessari o ficaré les coses a les butxaques dels pantalons 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada