dimarts, 11 de juny del 2013


Valoració del curs  AO


La meua valoració d’aquest curs en aula oberta ha sigut una experiència que segurament no la tornaré a tindre, el companyerisme no m’ha agradat gens, des d’un principi vam tindre problemes a classe i acabant la ESO també, els companys que he tingut aquest curs no han sabut respectar a cap de nosaltres, espero no tornar a veure’ls mai més. Amb els professors m’ha encantat, cadascú ha tingut un tracte diferent amb nosaltres, d’ells no em queixo per a res perquè han sigut uns bons mestres.
Les assignatures han sigut les mateixes que hi ha a tots els altres cursos, l’únic que canvia es l’assignatura de Socials ho han canviat a Habilitats socials.
En els que he tingut molt bona relació ha sigut en Sara, Mirian, Nerea i Joshua, en els altres tres xics no he tingut bona relació ja que no tenen respecte amb les persones.
Habilitats socials m’ha agradat molt, he après moltes coses, em fet debats, PowerPoint sobre tot proves per guiar-nos del que volem continuar al acabar la ESO, a la majoria de gent li ha sortit lo que tenia més o menys en ment. Deixo la ESO amb bons records i amb dolents, però prefereixo quedar-me amb els bons records.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada