dimarts, 11 de juny del 2013

Valoració del curs 4rT AO



Valoració del curs 4rT AO
La meva valoració d’aquest curs a l’aula oberta ha estat bé.
M ‘agradat molt el tracte amb els mestres que he tingut aquest any i gracies a ells he pogut aprovar angles de segon i de tercer d’ESO que les portava pendents sempre recordaré als mestres de l’aula oberta com Gerard, Matilde i Rosa  que han segut un dels que m`han ajudat a provar el angles que es el que mes m’ha costat aprovar aquest cursos.
La relació amb els companys ha segut bastant bona ja que al principi de començar ens vam barallar varies vegades entre nosaltres perquè tothom volíem tenir la raó.
El que jo sempre he tingut sempre un rifi rafe es en Aitor que es el que mes emprenya de classe però al fons es bon noi en canvi amb els altres la relació ha estat molt bona.
Les practiques si que ens va costar començar-les  perquè la directora del centre nostre tenia que firma un conveni que cada dos anys es canvia l’únic que no podia firmar-lo perquè una noia que li tenia que envia estava de vacances.
Allí on estic de practiques a serveis socials m’han rebut molt be i estic molt content de estar allí, fent practiques de tasques de administració sempre he estat ajudant a una noia que esta allí, a agafar el telèfon, a ordenar el arxiu, a ficar fulls als expedients, a anar a portar coses a l’ajuntament per a que meu registressin...
Ha segut un any molt bonic.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada