dimarts, 11 de juny del 2013

valoració del  curs
Aquest curs ha sigut molt divertit i una mica aburrit Peró també  he tingut bons companys a classe,i bons mestres  que sempre  parlem entre tots...
 Participen en grup etc.
 Tot i que hem tingut moltes baralles sempre ho solucionem entre nosaltres ens ajudem uns als altres. Aquest any ha passat una mica pesat i aburrit com tots els anys, Peró m'ha m'garadat  molt perque,  hem passat moment bons i dolents i tristos..
de vegades em critiquen i em diuen de tot 
peró no els faig cas i  passo d'ells.  Hi han  vegades que em demanen perdó i vegades que no peró se que són bons companys per que hi han moltes vegades que m'han ajudat en algun moment difícil.
També ens hem respectat els uns als altres i tots els mestres han estat bons en nosaltres com sempre no ens feien exàmens difícils. 
Jo a classe d'aquest anys sempre els faig el que volen i els respecto sempre, peró ells a mi a vegades no, només quan els dóna la gana. 
Hi ha  alguns que em fan cas i alguns no perque passen de mi peró això no sempre peró al final sempre ho superem tot... L'any que ve no els tornaré a veure, bé a alguns segurament els trobaré a faltar molt  i als mestres també els trobaré molt a faltar :'(.... L
A la classe d'habilitat social sempre veníem els dimarts i feïem dos hores en Matilde, és una bona mestra i em cau molt bé...
Fem casos en ella i PowerPoint i hem après molt en aaquesta classe.
No fem molts de deures tampoc a habilitats socials cada dimarts que fem  però l'any ja s'acaba i el dimarts que bé ja acabem :(
Bé, bon estiu a tots i que ho passeu molt bé....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada