dimarts, 4 de juny del 2013


L'ALUMNE EXPULSAT

Hi ha un noi que es diu David que es porta molt malament amb el professor i amb tota la classe. El Consell Escolar no sap què fer en el David perquè el professor fa de tot per a que es porti bé, però no ho fa i no saben què fer.

PREGUNTES

PART I

1. Hi ha algun problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascú?
Sí. El problema és l'alumne David. En David no vol estudiar  perquè passa de tot i el professor Jordi vol que estudii per a que sigui algo en la seva vida, però no vol fer res en David.

2. Quines possibles alternatives té en Jordi com a professor? Enumera totes les que se t’acudeixin.
Que en Jordi no pot aguantar més a en David i el professor pensa si li explica quan torni que farà el mateix comportar-se malament i el que tindria que fer el professor es expulsar-lo per a sempre i crec que l'alumne s'ha de posar en la pell d’en Jordi i saber com es comporta ell.
1. Expulsar l'alumne per a sempre.
2. Trucar als seus pares i explicar-li el que fa el seu fill.
3. Parlar en el David,per a que es posi en la pell del professor Jordi.
4. Que es porti bé per a que quan en David sigui gran que pugui treballar a qualsevol lloc.

3. Quines conseqüències et sembla que tindrà cada una d'aquestes alternatives?
Si fa el que li ha dit el professor David, quan sigui gran i tingui la ESO podrà treballar a qualsevol lloc i guanyarà molts diners. A més, en David estarà content i la seva família i amics, com també els professors estaran contents d'ell.

PART 2

1. Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascun?
Sí. El director i en David. En Jordi no sap què fer. En David i el Director no volen expulsar-lo perquè els seus pares no farien res i la solució seria fer un claustre.

2. Quines possibilitats alternatives té el director? Enumera totes les que se t'acudeixen.
Fer un claustre.
Reunir-se tots els tutors de l’ institut i parlar de que fer amb el David. 
Canviar-lo d’ aula.
Expulsar-lo.
Que vagi a un altre institut.

3. Quines conseqüències et sembla que tindria cadascuna d'aquestes alternatives.
Què en David deixi de ser un “gamberro”.

1. Explica com si fossis el David.
No tinc ganes d'estudiar que no serveix per a res i prefereixo ser un “gamberro” i un gos.

2
.Explica com si fossis el professor.
No sé què fer amb el David perquè sempre ens estem barallant i jo estic cansat del que no vol fer res i no sé què fer perquè faci el que faci no arreglaríem res.

3
.Explica com si fossis el director.
Que jo no em vull ficar en problemes i que lo d'en David ho deixo en mans del consell escolar i faci el necessari.

4.
Explica com si fossis uns professors

Que tenim que expulsar a en David perquè nosaltres no podem fer res en ell perquè si l'ajudem sera sempre igual i la millor solució és expulsar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada