dimarts, 11 de juny del 2013

VALORACIÓ DE FINAL DE CURS I HABILITATS SOCIALS
 
Aquest curs m’ha agradat bastant perquè a sigut diferents t dels altres ha sigut una mica més fàcil perquè els mestres han estat d’amunt nostre i damunt ens han ajudat a recuperar  les assignatures dels altres cursos. Aquet curs me sa passat molt rapit perquè aquest any no havia  classe de tarda.
El primer trimestre me va anar molt bé, el segon me va anar bé però me va quedar una assignatura però al aprovar al tercer trimestre vaig aprovarà tot.  
També m’ha agradat el que hem fet sobre tot amb el mestre Gerard Pomada perquè ham fet una grua i una porta corredora.
El que no m’ha agradat a sigut el  companyerisme perquè no ens hem antes i damunt sempre estàvem en problemes però al final vam decidir de no parlar-nos així per evitar problemes .
Pensava que aquest curs al final no m’anirà be perquè tenia algunes assignatures suspeses però gracies als mestres ai aprovat tot perquè ells m’han motivat a treballar i a estudiar.
Sobre tot ma agradat molt la mestra de habilitats socials perquè ella a sigut que ens a ensenyat  a resoldre molts de cassos.
M’ha agradat aquesta signatura perquè no es una assignatura molt pesada i apart ens sabem comprendre entre tots.

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada