dimarts, 12 de març del 2013

UNA BARALLA A CLASSE

Ahir vaig arribar a classe i tots estaven callats i de mal humor i vaig preguntar-los que havia passat i em van dir que res, però al cap d'un moment ningú parlava i em vaig quedar molt parat. Tots feien una cara fins que em vaig enfadar i els vaig dir: "Escolteu que passa algo en mi que ningú em vol parlar?" . Em van dir que sí, que jo era molt maleducat i que tots s'havien ficat d'acord en fer-me un racó i no parlar-me. Jo em vaig ficar trist i me'n vaig anar al lavabo. Quan estava al lavabo em vaig ficar a plorar i vaig pensar en el què havia fet malament.

1.Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és el problema exactament de cadascú?
Sí, el problema el tinc jo ja que diuen que jo sóc un maleducat.

2.Quines solucions alternatives tinc? 
- Canviar el meu caràcter.
- Passar del que em diguen ells.
-Ser més ben educat.

3.Quines conseqüències creus que tindria cadascuna d'aquestes alternatives?  
- Si canvio el meu caràcter no seria jo.
- Si passo d'ells i faig el que vulgue no tindria amics.
- Si fos més educat en ells em farien més cas.
     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada