diumenge, 17 de març del 2013


UN LLADRE I UN BANQUER

Un dia vaig anar per el carrer i me vaig trobar un dos homes per el carrer, un portava un passamuntanyes i el altre treballa al banc, i portava molt de diners a la butxaca i el lladre el va agafar i el va portar i li estava amenaçant i el Home no li volia donar els diners i li va pegar, llavors vaig trucar a la policia per a que vingués a esposar-ho i portar-se’l a la presó i llavors el Home es va quedar tranquil i em va donar les gràcies. 

1.Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascun.

Sí, el lladre i el que treballa al banc i jo perquè el lladre va veure al Home sortir del banc en molt de diners i es va apropar a ell i li va amenaçar dient-li que el mataria si no el donessin els diners i si me agués vist aniria a per mi, però no em van veure.


2. Quines possibilitats alternatives tenim nosaltres. Enumera totes les que se t'acudeixen.

Plantar-li cara.
Pegar-li fort a les parts intimes.

3. Quines conseqüències et sembla que tindria cadascuna d'aquestes alternatives?
 Que el lladre li pegués una pallissa al Home, però el Home es defensaria pegant-li una patada en les parts intimes i que s’anés corrents .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada