diumenge, 17 de març del 2013

UNA BARALLA AL CARRER

Un dia anàvem jo i la meva núvia pel carrer. Vam anar per un carrer fosc on hi havia mala gent.  Vam caminar i no miràvem a ningú, vam sentir com si algú ens seguien. Vam córrer per a que no ens agafin i jo li vaig dir a la meva núvia que s’amagués, que jo els distrauria . Després em van perseguir a mi, però al final em vaig escapar perquè li vaig distreure i després vaig anar a buscar a la meva núvia. 

1. Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascun.
Si. Nosaltres dos. Ens perseguien cinc nois estranys que portaven navalles i teníem por per si ens màtavem, i per això vam decidir marxar corrents.

2.Quines possibilitats alternatives tenim nosaltres. Enumera totes les que se t'acudeixen.
Marxar corrents.
Fer veure que teníem una pistola amagada.
Enfrontar-te a ells.

3. Quines conseqüències et sembla que tindria cadascuna d'aquestes alternatives?
No passar per aquell carrer, perquè no volem que ens passi res estrany i anar amb compte per on passem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada