diumenge, 17 de març del 2013

 Jo i el meu gos
Un dia estava caminant per el carrer i de s’obté hem va sortir un gos que amagat i hem va bordar i hem va sortir a tras meu perseguint-me per mossegar-me, per sort hi havia un fanal i em vaig pujar a dalt i hem vaig quedar 10 minuts esperant a que s’envaigué el gos i es va marxar perquè va pensar que no faria rés i per sort em vaig escapar. 

1. Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascun.
Sí, jo perquè el gos em volia mossegar i a l’o millor no estiria vacunat i hem podia pegar alguna malaltia o asta hem podia matar el gos perquè era molt seriós  i que si no sirgués per el fanal estaria mort o si no podia agafar alguna enfermetat.

2.Quines possibilitats alternatives tenim nosaltres. Enumera totes les que se t'acudeixen.
Donar-li un calmant.
Llançar-li un pal.
Pegar-li.

3.Quines conseqüències et sembla que tindria cadascuna d'aquestes alternatives?
Hem podria escabullir i distreure el gos per a que no hem persigues n'hi hem mossegués o si no pegar-li una patada al cul o també tirar-li una pedra a la panxa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada