dimarts, 12 de febrer del 2013

L'Alumne Expulsat

 El cas tracta sobre un alumne i un professor que l'alumne no es porta bé a classe i el professor n'està tip de que no faci el que li diu. El professor està pensant de dir-li al director i que expulsi l'alumne, si no es porta bé a classe. 


1- Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascun? 
Sí,el té en David. i el mestre de matemàtiques, diu que li anunciara al director i el mestre o en Jordi pensa que hauria de ser expulsat. perquè el mestre i en David es discuteixen perquè en David no vol dir coses i el mestre hi diu que esta fart.

2- Quines possibilitats alternatives hi té en Jordi com a profesor? Enumera totes les que se t'acudeixen?
El Jordi com a professor té les alternatives com per exmeple, abans de que passes tot això parlar amb en David i dir-li que és porti millor,  que no es porti mal alhora de classe, i intentar que no hi hagi ningún conflicte.

3- Quines conseqüènciès et sembla que tindra cadascuna d'aquestes alternatives?
Aquestes alternatives poden tenir les conseqüències de que el David no accepti el que li digui el professor de matemàtiques i que no es pugui solucionar aquest cas, o que pot haber també que el professor i en David evitin tindre ningún conflicte.

2na PART

1-Hi ha un problema en aquesta situació? Qui el té? Quin és exactament el problema de cadascú? 
Sí, el té el alumne perquè en el claustre de professors alguns professors hi van dir que és canvien de grup de classe i alguns van proposar que no l'expulsesin.
2- Quines possibilitats alternatives té el director? Enumera totes les que se t'acudeixin? 
Les possiblitats alternatives són:
-Que el noi i el professor intentin arreglar el problema.
-Que el claustre de professor triï una altra opció per a poder arreglar-ho.
-Que no és canvie de classe que es porti bé.
3-Quines conseqüències et sembla que tindria cadascuna d'aquestes alternatives?
Cadascuna d'aquestes alternatives tenen la causa que si el canvien de grup de classe i segueix comportant-se igual, si l'expulsen, llavors aniria pel carrer, i si li deixen una altra oportunitat, que la pugue aprofitar.

3ra PART 

1-Explica com si fossis en David?
Es sent arrepentit  de que no es portar bé amb el seu professor, i cre que es dona conte de que el seu el millor esta al institut i intenta haver una convivivència bona.
2-Explica com si fossis en Jordi? 
En Jordi el que volia era que s'hi prenguessen algunes mesures per a que en David pogues comportar-se millor, i aixì que no hi hagi cap problema.
3-Explica com si fossis el director? 
El Director pensa que no sap que fer amb aquest cas, perquè li sembla injust expulsar al alumne en David, i ho deixa decidir al consell escolar per a que puguin decidir.
4- Explica com si fossis un dels professors del claustre?
Un professor pensa que si el cambiessen de grup de classes, és podria arreglar el motiu, perquè a ell l'hi pareix injust expulsar a en David.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada