dimarts, 29 de gener del 2013

L'ALUMNE EXPULSAT.


El cas va d'un noi  que és molt difícil  i rebel. Al col.legi està molestant contínuament professors i companys.

1) Hi ha un problema en aquesta  situació?Qui el té?
Si el David té un problema perque es desconeix que el mestre també li té mania. A més, 
hi ha un problema entre el professor i l'alumne.
 2) Quines possibilitats alternatives té en Jordi com a professor? Enumera totes les que se t'acudeixen.
Expulsar-lo, tirar-lo fora de classe, posar-li un parte, castigar-lo, o enviar un SMS a casa.
3)Quines conseqüències et sembla que tindrà cada una d'aquestes alternatives.
En David com s'ha comportat malament a classe i amb el professor i tampoc no ha respectat els seus amics i amigues de classe el professor el pot expulsar o enviar un missatge a casa.

En Jordi li explica al director el seu enfrontament amb en David i que havia assegurat a l'alumne que mareixia ser expulsat.
II part
 1) Hi ha un problema en aquesta  situació?Qui el té?
Si, entre el professor i l'alumne.
 2)Quines possibilitats alternatives té en Jordi com a professor? Enumera totes les que se t'acudeixen.
 Expulsar-lo, tirar-lo fora de classe, posar-li un parte, castigar-lo, o enviar un SMS a casa.
 3) Quines conseqüències et sembla que tindrà cada una d'aquestes alternatives.
 Que l'alumne i el professor arreglin aquests problemes que tenen.

III  part
1) Explica com si fossis en David?
No faria el mateix que ell però podria fer coses bones i tractar bé als companys i als professors.
2)Explica com si fossis el director?
L'expulsaria.
3) Explica com si fossis un professor del claustre.
Jo no he tingut mai alumnes com aquests però com amb un alumne com el David podria expulsar-lo 15 dies o més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada